جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

تولید کننده تجهیزات انتقال مواد و تامین کننده انواع گیربکس های صنعتی با نسبت و توان متفاوت

نوار نقاله در خوزستان

نوار نقاله در خوزستان کاربرد گسترده ای در صنعت دارد و در بسیاری از حوزه های کاری نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این تجهیزات با توجه به طراحی که دارند در انواع و مدل های مختلفی عرضه می شوند تا جوابگو نیاز متقاضیان با شرایط کاری مختلف باشند. همچنین کار با این دستگاه ها به کاهش هزینه های اجرایی و افزایش ایمنی سیستم کمک زیادی می کند. با توجه به نقش مهم نوار نقاله ها در بسیاری از زمینه های کاری، در این مطلب قصد داریم ضمن معرفی نوار نقاله به اجزای تشکیل دهنده این دستگاه ها، نحوه عملکرد آنها، مزایا، نکات مهم در انتخاب این دستگاه ها، قیمت و نحوه خرید نوار نقاله در خوزستان بپردازیم.

معرفی نوار نقاله (کانوایر)

نوار نقاله یا کانوایر که با عنوان تسمه نقاله نیز شناخته می شود از دستگاه های رایج و کاربردی در زمینه جابجایی و حمل کالاها بوده که در بسیاری از حوزه های کاری مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این تجهیزات می توان انواع مواد، اجناس و کالاها را با ابعاد و وزن متفاوت به صورت پیوسته و بدون وقفه جابجا کرد. این دستگاه ها در ابعاد و ظرفیت های مختلفی در دسترس هستند و امکان استفاده از آنها به صورت افقی یا شیب دار در شرایط کاری مختلف وجود دارد. از کانوایرها در بسیاری از زمینه های کاری استفاده می شود که از جمله آنها می توان به فروشگاه ها، پست خانه ها، نانوایی ها، فرودگاه ها، انبارها، صنایع غذایی، دارویی، کشاورزی، بخش مونتاژ کارخانه ها و غیره اشاره کرد.

اجزای کانوایر (تسمه نقاله) در خرید نوار نقاله در خوزستان

در طراحی کانوایرها از اجزا و قطعات مختلفی استفاده شده است که هر کدام از آنها نقش مهمی در فرایند کاری این دستگاه ها دارند. از جمله این اجزا می توان به تسمه، الکتروموتور، غلتک، گیربکس، شاسی، رولیک ها، بخش کنترل کننده دستگاه و سفت کن نوار اشاره کرد. تسمه یا نوار از بخش های مهم در طرحی کانوایر بوده که جنس آن بسته به مدل و طراحی کانوایر می تواند به صورت فلزی یا پلاستیکی باشد. الکتروموتور و گیربکس که بخش محرک نوار نقاله را تشکیل می دهند با توجه به نوع طراحی نوار نقاله و کاربری آن در انواع و مدل های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند.

مقاله پیشنهادی:  نوار نقاله در فارس

از مدل های کاربردی الکتروموتور در طراحی نوار نقاله می توان به الکتروموتور شافت مستقیم، آویز و کرانویل اشاره کرد. گیربکس های بکار رفته در ساخت نوار نقاله نیز از نوع خورشیدی، هلیکال، مخروطی و حلزونی هستند که با توجه به مدل نوار نقاله در طراحی آن مورد استفاده قرار می گیرند. غلتک ها از دیگر اجزای مهم در طراحی کانوایرها هستند که با عناوینی چون غلتک محرک و غلتک متحرک شناخته می شوند. تمامی اجرای نوار نقاله بر روی بخشی با عنوان شاسی سوار می شوند که از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است.

اجزای کانوایر (تسمه نقاله) در خرید نوار نقاله در خوزستان

نحوه عملکرد کانوایر در خرید نوار نقاله در خوزستان

نیروی محرکه نوار نقاله که عامل حرکت تسمه در فرایند جابجایی کالاها بوده، از طریق بخش محرک نوار نقاله یا همان الکتروموتور و گیربکس تأمین می شود. با روشن کردن الکتروموتور گشتاور لازم جهت حرکت تسمه پس از عبور از گیربکس به بخش دارم می رسد. غلتک های واقع در بخش درام نیز تحت تأثیر گشتاور وارده به چرخش درآمده و شرایط را برای حرکت تسمه و در نهایت جابجایی مواد و کالاها فراهم می کنند. از طریق گیربکس نوار نقاله می توان گشتاور خروجی و سرعت را در این دستگاه ها کنترل و تنظیم کرد.

ویژگی ها و مزایای کانوایر در خرید نوار نقاله در خوزستان

استفاده از نوار نقاله در خوزستان با مزایای بسیاری همراه بوده که از جمله آنها می توان به تأثیر این دستگاه ها بر افزایش سرعت اجرایی و راندمان کاری سیستم ها اشاره کرد. همچنین کار با کانوایرها باعث کاهش خطای انسانی در فعالیت های کاری می شود که این مسئله با افزایش ایمنی سیستم های اجرایی و کارکنان آنها همراه خواهد بود. علاوه بر آن در کار با نوار نقاله نیازی به استفاده از نیروی انسانی با تعداد بالا نیست که این موضوع باعث کاهش هزینه های اجرایی در فعالیت های کاری می شود. در آخر امکان استفاده از نوار نقاله ها به دلیل طراحی خاصی که دارند در فضاهای کوچک و با دسترسی محدود نیز وجود دارد.

مقاله پیشنهادی:  تسمه نقاله در البرز

مدل کانوایر در خوزستان

برای هر شرایط کاری از یک کانوایر با طراحی خاصی استفاده می شود که باعث می شود این دستگاه ها در انواع و مدل های مختلفی عرضه شوند. کانوایر دستچین، کانوایر تونلی، کانوایر اسپیرال، کانوایر غلتکی، کانوایر بارگیری، کانوایر شیب دار، کانوایر زنجیری، کانوایر سنگ شکن، کانوایر بازیافت زباله، کانوایر ناودانی، کانوایر فرودگاهی، کانوایر تسمه ای، کانوایر هیدرولیکی، کانوایر پیاله ای، کانوایر تلسکوپی، کانوایر ثابت، کانوایر آکاردئونی، استاکر کانوایر، اسکرو کانوایر و کانوایر زنجیری موتور سیکلت از مدل های پرکاربرد کانوایر در بسیاری از زمینه های کاری هستند که از کاربرد گسترده ای در این زمینه ها برخوردارند.

نکات مهم در انتخاب و خرید نوار نقاله در خوزستان

اولین نکته در خرید نوار نقاله در اهواز، آبادان، دزفول، شوشتر و خرمشهر که از اهمیت بالایی برخوردار است توجه به ظرفیت این دستگاه ها بوده که لازم است بر اساس شرایط کاری انتخاب شود. برای شرایط کاری سبک می توان از کانوایرهای با ظرفی پایین استفاده کرد ولی برای شرایط کاری سنگین لازم است از دستگاه های با ظرفیت بالا استفاده شود. عرض نوار نقاله و توان موتور آن  از عوامل  مؤثر بر ظرفیت این تجهیزات بوده که در هنگام خرید نوار نقاله در خوزستان لازم است بدان توجه شود.

نکته دوم در خرید این دستگاه ها توجه به برند سازنده آنها بوده که می تواند بر کیفیت کاری و دوام آنها تأثیرگذار باشد. اگر به دنبال تهیه یک کانوایر با کیفیت و با دوام بالا هستید بهتر است این دستگاه ها را از برندهای معتبر و محبوب خریداری نمایید. نکته بعدی در خرید نوار نقاله در خوزستان توجه به نوع و مدل این دستگاه ها بوده که می بایست بر اساس نیاز کاری انتخاب شوند. توجه به کیفیت ساخت قطعات نوار نقاله و نوع مواد اولیه بکار رفته در ساخت آنها از دیگر نکاتی است که در هنگام خرید نوار نقاله در خوزستان لازم است مورد توجه قرار گیرند.

مقاله پیشنهادی:  ظرفیت حمل بار تسمه نوار نقاله مانند عرض ، سرعت، زاویه شیب تناژ

نکات مهم در انتخاب و خرید نوار نقاله در خوزستان

قیمت نوار نقاله در اهواز، آبادان، دزفول، شوشتر و خرمشهر

قیمت نوار نقاله متفاوت بوده و به عوامل و فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که در این بخش به معرفی و بررسی آنها خواهیم پرداخت. اولین فاکتور مؤثر بر قیمت این دستگاه ها نوع و مدل آنها بوده که لازم است مطابق با نیاز کاری انتخاب شوند. فاکتور مؤثر دیگر بر قیمت این تجهیزات ابعاد و ظرفیت آنها بوده که در هنگام خرید نوار نقاله در خوزستان لازم است بدان توجه شود. قیمت نوار نقاله های با ابعاد و ظرفیت بالا در مقایسه با نمونه های با ابعاد و ظرفیت پایین بیشتر است.

کیفیت ساخت قطعات نوار نقاله و نوع متریال مورد استفاده در ساخت آنها از دیگر فاکتورهای مؤثر بر قیمت این دستگاه ها بوده که در هنگام خرید نوار نقاله در خوزستان لازم است بدان توجه شود. در آخر  برای خرید کانوایر از برندهای معتبر و محبوب به دلیل کیفیت ساخت و دوام بالایی که دارند نیاز به صرف هزینه بیشتری است. البته از نقش فروشنده ها بر قیمت نهایی این تجهیزات در هنگام عرضه نیز نباید غافل شد.

خرید نوار نقاله در اهواز، آبادان، دزفول، شوشتر و خرمشهر

برای  خرید نوار نقاله در خوزستان لازم است به فروشگاه های معتبر در این زمینه مراجعه شود تا یک دستگاه با کیفیت و با کارایی بالا خریداری گردد. این فروشگاه ها محصولات خود را با تضمین کیفیت و اصالت کالا در اختیار خریداران قرار می دهند و به همین دلیل از اعتبار بالایی برخوردار هستند. در بین فروشگاه های معتبر در زمینه عرضه انواع نوار نقاله ما فروشگاه ره آوران صنعت قومس را به شما معرفی می کنیم که مدل های مختلف نوار نقاله را با کیفیت و دوام بالا و قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *