جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

تولید کننده تجهیزات انتقال مواد و تامین کننده انواع گیربکس های صنعتی با نسبت و توان متفاوت

بهترین برند گیربکس های صنعتی در ایران

انتخاب برند گیربکس صنعتی مناسب تأثیر زیادی بر عملکرد و کارایی این دستگاه دارد و می تواند بر دوام و طول عمر آن نیز تأثیر گذار باشد. از آن جایی که گیربکس های صنعتی نقش مهمی در فرایندهای اجرایی در حوزه های کاری مختلف دارند، نحوه عملکرد و کارایی این دستگاه ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده که قبل از تهیه آنها لازم است مورد توجه قرار گیرد. از گیربکس صنعتی به منظور انتقال قدرت از بخش محرک سیستم (الکتروموتور و غیره) به دیگر بخش های آن استفاده می شود که این انتقال قدرت با توجه به نوع نسبت تبدیل آن می تواند قابل تغییر باشد. گیربکس های صنعتی به دو صورت گیربکس کاهنده و افزاینده طراحی می شوند که با توجه به شرایط و نیاز کاری می توان از هر کدام از آنها استفاده کرد.

از طرف دیگر این تجهیزات با توجه به نوع طراحی و ساختاری که دارند در مدل های مختلفی چون گیربکس حلزونی، گیربکس خورشیدی، گیربکس هلیکال و غیره طراحی و عرضه می شوند. از گیربکس های صنعتی می توان در بسیاری از زمینه های کاری از جمله صنایع دفاعی، پتروشیمی، نفت و گاز، صنایع سیمان و در طراحی نوار نقاله ها، آسانسورها، جرثقیل‌ ها و غیره استفاده کرد. البته قبل از انتخاب این گیربکس ها لازم است به یک سری فاکتورها توجه شود که از مهمترین آنها می توان به برند گیربکس صنعتی اشاره کرد. بر همین اساس در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین برندهای داخلی و خارجی عرضه کننده این تجهیزات بپردازیم که امیدواریم مود توجه و استفاده شما مخاطبان قرار گیرد.

برند گیربکس صنعتی سهند دور اصفهان

برند سهند دور اصفهان از بهترین برندهای گیربکس صنعتی ایرانی بوده که این تجهیزات را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار خریداران قرار می دهد. گیربکس های عرضه شده توسط این شرکت خاصیت برگشت پذیری ندارند و سرویس و نگهداری آنها نیز راحت است. از دیگر ویژگی های این گیربکس ها می توان به عملکرد روان و بی صدای آنها در حین کار اشاره کرد. همچنین در فرایند ساخت این گیربکس ها از واحد کنترل کیفی استفاده شده است تا محصول نهایی از کیفیت و کارایی مورد نظر برخوردار باشد.

از مدل ها و سری های مختلف این دستگاه ها که توسط شرکت و برند گیربکس صنعتی سهند دور اصفهان عرضه می شوند می توان به گیربکس مرکب، گیربکس کتابی، گیربکس حلزونی، گیربکس قورباغه ای و گیربکس سری SN اشاره کرد. با توجه به تنوع بالای این گیربکس ها می توان از آنها در شرایط کاری مختلف استفاده کرد. برای خرید مدل های مختلف گیربکس صنعتی از برند سهند دور اصفهان می توانید به فروشگاه ره آوران صنعت قومس مراجعه کرده و این گیربکس ها را متناسب با نیاز و شرایط کاری خود سفارش دهید.

مقاله پیشنهادی:  تسمه نقاله در مازندران

برند گیربکس صنعتی سهند دور اصفهان

برند گیربکس صنعتی شریف اصفهان

برند شریف اصفهان از دیگر برندهای داخلی در زمینه طراحی و عرضه گیربکس های صنعتی و انواع الکتروگیربکس بوده که این تجهیزات را با کیفیت و کارایی بالا به بازار عرضه می کند. محصولات این شرکت مطابق با استانداردهای جهانی تولید شده و از دوام و طول عمر بالایی برخوردار هستند. علاوه بر آن گیربکس های هلیکال تولیدی این برند از تنوع بالایی برخوردار هستند که از جمله آنها می توان به گیربکس هلیکال شافت مستقیم طرح VEM و SEW، گیربکس بول هلیکال، گیربکس هلیکال شافت موازی سه محور و گیربکس هلیکال آویز اشاره کرد.

برند گیربکس صنعتی شریف اصفهان

برند گیربکس صنعتی شهباز

از دیگر برندهای ایرانی گیربکس صنعتی که از کیفیت بالایی برخوردار بوده می توان به برند شهباز اشاره کرد که با عناوین دیگری چون شهباز گیربکس و گیربکس دور متغیر اصفهان نیز شناخته می شود. این شرکت از اولین تولیدکنندگان گیربکس صنعتی در ایران بوده و به همین دلیل از تجربه و تخصص کافی در زمینه طراحی این تجهیزات برخوردار است. از جمله گیربکس های صنعتی عرضه شده توسط این برند می توان به گیربکس خورشیدی و گیربکس های سفارشی برای وینچ جرثقیل، اکسترودر و غیره اشاره کرد.

برند گیربکس صنعتی شهباز

برند گیربکس صنعتی نورد (NORD)

اگر به دنبال برندهای آلمانی محبوب در زمینه طراحی و عرضه انواع گیربکس صنعتی هستید برند نورد (NORD) می تواند یک انتخاب مناسب و مطمئن برای شما باشد. شرکت آلمانی نورد فعالیت کاری خود در زمینه ساخت تجهیزات صنعتی را از سال ۱۹۶۵ میلادی آغاز کرد. در اوایل کار و در حوالی سال ۱۹۷۷ میلادی این شرکت در زمینه تولید چرخ دنده فعالیت داشت که بعدها زمینه کاری خود را گسترش داده و به تولید مدل های با کیفیت و با دوام گیربکس صنعتی نیز روی آورد. تجهیزات تولید شده توسط این برند از پایداری بالایی برخوردار هستند و جزو محصولات سازگار با محیط زیست به شمار می روند.

برند گیربکس صنعتی نورد (NORD)

برند گیربکس صنعتی اس ای وی (SEW)

برند اس ای وی یک برند آلمانی محبوب دیگر در زمینه عرضه انواع گیربکس صنعتی بوده که به صورت تخصصی در زمینه طراحی و تولید این تجهیزات فعالیت دارد. گیربکس های تولید شده توسط کمپانی اس ای وی از پرفروش ترین گیربکس های موجود در باز بوده که در کنار کیفیت و کارایی بالا از دوام و طول عمر بالایی نیز برخوردار هستند. برند گیربکس صنعتی اس ای وی فعالیت کاری خود در زمینه تولید گیربکس های صنعتی را از سال ۱۹۳۱ میلادی آغاز کرد و در طی این ۹ دهه توانسته است محصولات مرغوب و با کارایی بالایی را در اختیار استفاده کنندگان قرار دهد. از دیگر ویژگی های گیربکس های برند اس ای وی می توان به رابط کاربری ساده آنها اشاره کرد که سبب شده به صورت گسترده در بسیاری از زمینه های کاری مورد استفاده قرار گیرند.

برند گیربکس صنعتی اس ای وی (SEW)

برند گیربکس صنعتی بونفیلیولی (BONFIGLIOLI)

برند بونفیلیولی (BONFIGLIOLI) یک برند ایتالیایی مشهور در زمینه عرضه تجهیزات صنعتی بوده که دست بالایی در تولید انواع گیربکس صنعتی، اینورتر، سیستم های راهبر و غیره دارد. کمپانی بونفیلیولی فعالیت کاری خود را از سال ۱۹۵۶ در ایتالیا آغاز کرد و به همین دلیل سابقه طولانی در تولید این محصولات دارد. این برند با بهره گیری از تغییر و نوآوری توانسته است بازارهای جهانی عرضه این تجهیزات را به تسخیر خود درآورد.

مقاله پیشنهادی:  نوار نقاله در فارس

برند گیربکس صنعتی بونفیلیولی (BONFIGLIOLI)

برند گیربکس صنعتی باور (BAUER)

از دیگر برندهای آلمانی معتبر و محبوب در زمینه طراحی و ساخت گیربکس های صنعتی می توان به برند باور (BAUER) اشاره کرد که فعالیت کاری خود را از سال ۱۹۲۷ میلادی و در آلمان آغاز کرد. کمپانی باور از همان سال های ابتدایی فعالیت خود به طراحی و عرضه انواع الکتروموتور و گیربکس صنعتی پرداخت و توانست تجهیزات با کیفیت و با عملکرد بالایی را روانه بازار کند. از گیربکس های عرضه شده توسط این کمپانی به دلیل کارایی بالایی که داشتند در بسیاری از زمینه های کاری و در صنایع سبک و سنگین استفاده می شد. از جمله گیربکس های عرضه شده توسط این کمپانی می توان به گیربکس حلزونی، گیربکس کرانویل، گیربکس شافت مستقیم و گیربکس شافت موازی اشاره کرد.

برند گیربکس صنعتی باور (BAUER)

برند گیربکس صنعتی وی ای ام (VEM)

برند وی ای ام (VEM) از دیگر برندهای نام آشنای آلمانی در زمینه طراحی تجهیزات صنعتی بوده که فعالیت کاری خود را از سال ۱۸۸۶ میلادی و با تولید الکتروموتور آغاز کرده است. کمپانی وی ای ام بعدها به طراحی انواع گیربکس صنعتی نیز روی آورد و محصولات با کیفیت و با کارایی بالایی را روانه بازار عرضه این تجهیزات کرد. البته سابقه طولانی ۱۴۰ ساله این شرکت فقط در ساخت این محصولات خلاصه نمی شود و این برند هم اکنون دست بالایی در طراحی و ساخت انواع ترانسفورماتور، مبدل های فرکانس و سایر تجهیزات صنعتی در این زمینه دارد.

برند گیربکس صنعتی وی ای ام (VEM)

برند گیربکس صنعتی رجیانا (REGGIANA)

برند ایتالیایی رجینا (REGGIANA) از برندهای مشهور در طراحی و عرضه انواع گیربکس صنعتی بوده که در زمینه طراحی چرخ دنده و سایر تجهیزات صنعتی نیز فعالیت دارد. این کمپانی با سابقه ۵۰ساله ای که در زمینه طراحی تجهیزات صنعتی دارد توانسته است محصولات با کیفیت، به روز و مدرنی را به بازار عرضه کند.  محصولات تولید شده در این کمپانی به صورت اتوماسیون و بدون دخالت انسان طراحی می شوند و امکان سفارش سازی آنها بنا بر درخواست مشتریان نیز وجود دارد.

برند گیربکس صنعتی رجیانا (REGGIANA)

برند گیربکس صنعتی موتوواریو (Motovario)

از دیگر برندهای ایتالیایی محبوب در زمینه عرضه مدل های مختلف گیربکس صنعتی می توان به برند موتوواریو (Motovario) اشاره کرد که محصولات خود را با نهایت کیفیت و کارایی به بازار عرضه می کند. کمپانی موتوواریو فعالیت کاری خود در زمینه طراحی تجهیزات صنعتی را از سال ۱۹۶۵ میلادی و در یکی از مناطق صنعتی ایتالیا آغاز کرد و هم اکنون بیش از ۳۰ نمایندگی رسمی در قاره های آمریکا، اروپا و آسیا دارد.

برند گیربکس صنعتی موتوواریو (Motovario)

برند گیربکس صنعتی فلندر (FLENDER)

برند فلندر (FLENDER) از برندهای معتبر و مشهور آلمانی در زمینه تولید و عرضه انواع گیربکس صنعتی بوده که از تجربه و سابقه بالای ۱۲۰ساله در زمینه طراحی و عرضه این تجهیزات برخوردار است. محصولات تولید شده توسط کمپانی فلندر از کیفیت و دوام بالایی برخوردار هستند و همین امر نیز سبب شده که به شهرت جهانی دست یابد. در رابطه با فعالیت های اخیر کمپانی فلندر می توان گفت که این کمپانی هم اکنون زیرمجموعه کمپانی زیمنس (SIEMENS) است.

برند گیربکس صنعتی فلندر (FLENDER)

برند گیربکس صنعتی ایلماز (YILMAZ)

برند ایلماز  YILMAZ یک برند ترکیه ای در زمینه طراحی و عرضه انواع گیربکس صنعتی بوده که امروزه از محبوبیت بالایی در سطح آسیا و حتی در بازارهای جهانی برخوردار است. این برند توسط مسوت ایلماز در سال ۱۹۵۸ میلادی و در کشور ترکیه تأسیس شد و از این نظر جزو برندهای باسابقه در زمینه عرضه تجهیزات صنعتی به شمار می رود. گیربکس های عرضه شده توسط این کمپانی از تنوع بالا، آلودگی صوتی پایین و قیمت مناسبی برخوردار هستند.

مقاله پیشنهادی:  تسمه نقاله در گیلان

برند گیربکس صنعتی ایلماز (YILMAZ)

برند گیربکس صنعتی بروینی (BREVINI)

از دیگر برندهای معتبر و محبوب در زمینه طراحی و عرضه انواع گیربکس صنعتی می توان به برند بروینی (BREVINI) اشاره کرد که توسط یک کمپانی ایتالیایی با همین اسم اداره می شود. این کمپانی فعالیت کاری خود را از سال ۱۹۶۰ آغاز کرد و از این جهت سابقه طولانی در زمینه عرضه تجهیزات صنعتی به ویژه انواع گیربکس دارد. گیربکس های خورشیدی که امروزه به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرند برای نخستین بار توسط این کمپانی تولید و عرضه شدند.

برند گیربکس صنعتی بروینی (BREVINI)

برند گیربکس صنعتی میتسوبیشی (Mitsubishi)

میتسوبیشی (Mitsubishi) از برندهای مشهور ژاپنی در سطح جهانی بوده که در زمینه طراحی و عرضه انواع گیربکس صنعتی نیز فعالیت دارد. شرکت میتسوبیشی با بیش از ۱۰۰ سال سابقه در عرضه انواع تجهیزات صنعتی به ویژه انواع موتور دنده ای و گیربکس همواره کیفیت را سرلوحه تولیدات خود قرار داده است. محصولات تولید شده توسط ای برند از تنوع و کیفیت بالایی برخوردار هستند.

برند گیربکس صنعتی میتسوبیشی (Mitsubishi)

برند گیربکس صنعتی روسی (ROSSI)

روسی (ROSSI) یک برند مشهور ایتالیایی در زمینه طراحی و عرضه انواع گیربکس صنعتی بوده که به خاطر نوآوری هایی که در زمینه طراحی این تجهیزات داشته از شهرت جهانی برخوردار است. محصولات تولید شده توسط این برند از تنوع بالایی برخوردار هستند و در بسیاری از حوزه ها به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرند. از ویژگی های گیربکس های تولید شده توسط شرکت روسی می توان به عملکرد مکانیکی عالی و طول عمر بالای آنها اشاره کرد.

برند گیربکس صنعتی روسی (ROSSI)

برند گیربکس صنعتی سومیتو (Sumitomo)

برند سومیتو (Sumitomo) از برندهای محبوب گیربکس ساخت ژاپن بوده که از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار است. شرکت و برند گیربکس صنعتی سومیتو با بیش از ۸۰ سال سابقه در زمینه تولید و عرضه تجهیزات صنعتی نمونه های با کیفیت و با دوامی از گیربکس صنعتی را روانه بازار کرده است که از محبوبیت بالایی در بسیاری از حوزه های کاری برخوردار هستند.

برند گیربکس صنعتی سومیتو (Sumitomo)

خرید اینترنتی گیربکس صنعتی از بهترین برندها

اگر قصد خرید مدل های مختلف گیربکس صنعتی را دارید به صورت اینترنتی نیز می توانید این تجهیزات را تهیه و خریداری نمایید. البته این روزها روش خرید اینترنتی دلیل مزایایی که دارد بیشتر مورد توجه خریداران بوده و به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. در روش خرید اینترنتی نیازی به مراجعه حضوری به فروشگاه و صرف زمان و هزینه های اضافی برای این کار نیست.

همچنین در این روش امکان مشاهده و سفارش مدل های مختلف این دستگاه ها از طریق صفحات فروش فروشگاه ها به صورت ۲۴ ساعته و در تمام ایام هفته وجود دارد. از آن جایی که فروشگاه های بسیاری در زمینه عرضه این گیربکس ها فعالیت دارند ما فروشگاه ره آوران صنعت قومس را به شما معرفی می کنیم که بهترین مدل های این دستگاه ها را از برند گیربکس صنعتی سهند دور اصفهان در اختیار خریداران قرار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *