جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

تولید کننده تجهیزات انتقال مواد و تامین کننده انواع گیربکس های صنعتی با نسبت و توان متفاوت

نوار نقاله در گلستان

نوار نقاله در گلستان در انواع و ظرفیت های مختلفی عرضه می شود و در بسیاری از زمینه های کاری مورد بهره برداری قرار می گیرد. جابجایی و انتقال مواد با ابعاد و وزن بالا به طور پیوسته و مداوم همواره امری چالش برانگیز بوده که استفاده از نوار نقاله می تواند به تسهیل این امر کمک زیادی کند. این دستگاه ها در انواع و مدل های مختلفی عرضه می شوند تا جوابگوی نیاز سیستم های اجرایی باشند. با توجه به کاربرد گسترده این دستگاه ها در فرایند جابجایی و انتقال کالاها، در این مطلب قصد داریم ضمن معرفی نوار نقاله ها به انواع این دستگاه ها، اجزا و قطعات تشکیل دهنده آنها، نحوه عملکرد این دستگاه ها، کاربردها، نکات ضروری در انتخاب این دستگاه ها، قیمت تمام شده  و چگونگی خرید نوار نقاله در گلستان بپردازیم.

معرفی نوار نقاله (کانوایر)

نوار نقاله یا کانوایر که با عنوان تسمه نقاله (Conveyor Belt)  نیز شناخته می شود از تجهیزات کاربردی در زمینه جابجایی کالاها و اجناس بوده که به افزایش راندمان کاری در فرایندهای اجرایی کمک زیادی می کنند. از این دستگاه ها با توجه به نوع طراحی و کاربری که دارند می توان در بسیاری از حوزه های کاری استفاده کرد که نقش مهمی در فرایند اجرایی این حوزه ها دارند.

در ساخت کانوایرها از اجزا و قطعات مختلفی استفاده شده است که در هنگام خرید نوار نقاله در گلستان لازم است به کیفیت ساخت این قطعات و جنس آنها توجه شود. در کار با کانوایرها نیازی به استفاده از نیروی اجرایی پرشمار  نیست و همین مسئله باعث کاهش هزینه های اجرایی می شود. همچنین از این دستگاه ها به دلیل طراحی و ساختار ویژه ای که دارند می توان در فضاهای کوچک و محدود نیز استفاده کرد.

مقاله پیشنهادی:  تسمه نقاله گلستان

انواع کانوایر در خرید نوار نقاله در گلستان

کانوایرها با توجه به نوع طراحی و ساختاری که دارند در انواع و مدل های مختلفی دسته بندی می شوند که از جمله آنها می توان به کانوایر ثابت، کانوایر پیاله ای، کانوایر بازیافت زباله، کانوایر دستچین، اسکرو کانوایر، کانوایر تونلی، کانوایر هیدرولیکی، کانوایر آکاردئونی، کانوایر غلتکی، کانوایر ناودانی، کانوایر انعطاف پذیر، کانوایر زنجیری موتور سیکلت، کانوایر شیب دار، کانوایر اسپیرال، کانوایر فرودگاهی، استاکر کانوایر، کانوایر سنگ شکن، کانوایر زنجیری، کانوایر بارگیری و کانوایر تسمه ای اشاره کرد. در هنگام خرید نوار نقاله در گلستان لازم است به مدل این دستگاه ها توجه شود و بر اساس نیاز کاری انتخاب گردد.

وب سایت semcor در خصوص نوار نقاله ها گفته ؛ نوار نقاله برای چه مواردی استفاده می شود؟
وظیفه تسمه نقاله انتقال اجسام از نقطه A به نقطه B با حداقل تلاش است. سرعت، جهت، انحنا و اندازه تسمه نقاله بر اساس نیاز کاربر متفاوت است.

انواع کانوایر در خرید نوار نقاله در گلستان

اجزای سازنده نوار نقاله (کانوایر)

در ساخت نوار نقاله ها از اجزا و بخش های مختلفی استفاده شده است که کیفیت کاری هر کدام از این بخش ها تأثیر زیادی بر عملکرد و کارایی سیستم اجرایی دارد. از جمله این اجزا می توان به تسمه، غلتک ها، الکتروموتور، رولیک ها، شاسی، بخش کنترل کننده، سفت کن نوار و غیره اشاره کرد. در ساخت تسمه این دستگاه ها از پلاستیک و فلز استفاده شده است که نوع فلزی آنها از ساختار زنجیری برخوردار است.

الکتروموتور مورد استفاده در طراحی نوار نقاله با توجه به مدل این دستگاه در انواع مختلفی چون الکتروموتور شافت مستقیم، الکتروموتور آویز، الکتروموتور کرانویل و غیره در دسترس بوده که هر کدام از آنها از عملکرد و کارایی خاصی برخوردار هستند. در کانوایرها با توجه به نوع طراحی و کاربری آنها از مدل های مختلف گیربکس مانند گیربکس هلیکال، مخروطی، خورشیدی، حلزونی و غیره استفاده می شود. درام یا غلتک های مورد استفاده در طراحی نوار نقاله می توانند به صورت ساده یا همراه با پوشش پلاستیکی طرحی شوند که این پوشش نیز بستگی به شرایط کاری کانوایر می تواند به صورت ساده یا آجدار باشد.

مقاله پیشنهادی:  تسمه نقاله نسوز یا ضد حرارت چیست؟

نحوه عملکرد کانوایر در خرید نوار نقاله در گلستان

نیروی محرکه نوار نقاله از طریق بخش الکتروموتور تأمین می شود که این نیرو در قالب یک گشتاور خروجی به بخش درام یا غلتک ها منتقل می گردد. البته این گشتاور در مسیر انتقال خود از بخش گیربکس عبور کرده تا بر اساس نیاز و شرایط کاری دستگاه کنترل و تنظیم گردد. با انتقال گشتاور به بخش درام و در پی آن چرخش غلتک ها شرایط برای حرکت تسمه فراهم می شود که با حرکت این بخش مواد و کالاها از بخش ورودی دستگاه به بخش خروجی آن منتقل می شوند. در صورتی که نیاز به تغییر و تنظیم میزان سفتی نوار یا تسمه  باشد می توان از بخش سفت کن تسمه  استفاده کرد.

کاربردهای نوار نقاله در گلستان

از کاربرد گسترده کانوایرها می توان به استفاده از آنها در فرایند جابجایی و حمل اجناس و کالاها در فروشگاه ها، نانوایی ها، فرودگاه ها، پست خانه ها و غیره اشاره کرد. همچنین از این تجهیزات می توان در انبارها و در زمینه بارگیری کالاها نیز استفاده کرد. علاوه بر آن از این تجهیزات به صورت گسترده در بخش تولید و مونتاژ کارخانه ها و کارگاه ها نیز استفاده می شود. البته کاربرد کانوایرها فقط به این موارد محدود نبوده و از این دستگاه ها به صورت گسترده در صنایع غذایی، دارویی، کشاورزی، معادن و غیره نیز استفاده می شود.

نکات مهم در انتخاب و خرید نوار نقاله در گلستان

توجه به یک سری نکات قبل از انتخاب و خرید نوار نقاله در گرگان، گنبد کاووس، بندر ترکمن، علی آباد کتول و آزادشهر به خریداران کمک می کند تا یک دستگاه با کیفیت و متناسب با شرایط کاری را تهیه و خریداری نمایند. اولین نکته در خرید این دستگاه ها توجه به کیفیت ساخت قطعات آنها بوده و این در ساخت آنها از چه نوع متریالی استفاده شده است. نکته دوم در خرید نوار نقاله در گلستان توجه به نوع و مدل آنها بوده که می بایست بر اساس نیاز کاری انتخاب شود.

نکته بعدی در خرید این تجهیزات توجه به ابعاد و ظرفیت آنها بوده که لازم است متناسب با شرایط کاری انتخاب شود. چنان چه قصد استفاده از کانوایر در شرایط کاری سنگین را دارید می بایست مدل های با ابعاد و ظرفیت بالا را انتخاب نمایید. از دیگر نکات مهم در انتخاب و خرید نوار نقاله در گلستان می توان به برند سازنده این دستگاه ها اشاره کرد که تأثیر زیادی بر عملکرد و دوام آنها در شرایط کاری مختلف دارد.

مقاله پیشنهادی:  تسمه نقاله در فارس

قیمت نوار نقاله در گرگان، گنبد کاووس، بندر ترکمن، علی آباد کتول و آزادشهر

عوامل و پارامترهای مختلفی وجود دارد که می تواند بر قیمت نهایی نوار نقاله در گرگان، گنبد کاووس، بندر ترکمن، علی آباد کتول و آزادشهر تأثیرگذار باشد که در این بخش به معرفی آنها می پردازیم. اولین فاکتور مؤثر بر قیمت این تجهیزات ابعاد و ظرفیت آنها بوده که معمولاً بر اساس شرایط و نیاز کاری انتخاب می شوند. معمولاً از نوار نقاله های با ظرفیت پایین در شرایط کاری سبک استفاده می شود که قیمت آنها در مقایسه با نوار نقاله های با ظرفیت بالا کمتر است.

فاکتور مؤثر دیگر بر قیمت و هزینه خرید این دستگاه ها نوع و مدل آنها بوده که هر کدام از آنها از طراحی، ساختار و کاربری مشخصی برخوردار هستند. هر چه مدل کانوایر پیچیده تر باشد و در طراحی آن از اجزا و قطعات بیشتری استفاده شده باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود که در هنگام خرید نوار نقاله در گلستان لازم است به این موضوع توجه شود. برند تولیدکننده نوار نقاله، نوع متریال مورد استفاده در طراحی این دستگاه ها و کیفیت ساخت قطعات آنها از دیگر فاکتورهایی است که باعث تغییر در قیمت نهایی این تجهیزات می شود. نوار نقاله های عرضه شده توسط برندهای معتبر به دلیل کیفیت ساخت بهتری که دارند از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

قیمت نوار نقاله در گرگان، گنبد کاووس، بندر ترکمن، علی آباد کتول و آزادشهر

خرید نوار نقاله در گرگان، گنبد کاووس، بندر ترکمن، علی آباد کتول و آزادشهر

چنان چه قصد خرید نوار نقاله در گلستان را دارید می توانید این دستگاه ها را از فروشگاه ره آوران صنعت قومس که از معتبرترین فروشگاه ها در این زمینه بوده خریداری نمایید. نوار نقاله های عرضه شده در این مرکز از بهترین برندهای موجود در بازار بوده که در کنار کیفیت و دوام بالا از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *