جستجو کردن
Close this search box.

تولید کننده تجهیزات انتقال مواد و تامین کننده انواع گیربکس های صنعتی با نسبت و توان متفاوت

نوار نقاله در اصفهان

نوار نقاله در اصفهان از کاربردهای گسترده ای برخوردار بوده و نقش مهمی در فرایند جابجایی و انتقال مواد و کالاها دارد. با استفاده از نوار نقاله می توان انواع مواد فله ای یا بسته بندی را به آسانی و با سرعت بالا از یک مکان به مکان دیگر منتقل کرد. اگر به دنبال کاهش هزینه های خود در فرایندهای اجرایی هستید نوار نقاله می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد. با توجه به کاربرد گسترده این دستگاه ها در بسیاری از حوزه های کاری، در این مطلب قصد داریم ضمن معرفی نوار نقاله به انواع این دستگاه ها، اجزای تشکیل دهنده آنها، مزایا، کاربردها، نکات مهم در انتخاب این دستگاه ها، قیمت تمام شده و نحوه خرید نوار نقاله در اصفهان بپردازیم.

معرفی نوار نقاله در اصفهان

نوار نقاله از دستگاه های کاربردی در زمینه انتقال مواد و اجسام بوده که از آن با عنوان تسمه نقاله و کانوایر نیز یاد می شود. در بسیاری از زمینه های کاری به ویژه در واحدهای تولیدی و صنایع مختلف نیاز به تجهیزاتی است که فرایند جابجایی و انتقال مواد را به طور پیوسته، مداوم و با سرعت معین انجام دهند که نوار نقاله می تواند یک دستگاه مناسب برای این کار باشد. کانوایرها در انواع و ابعاد مختلفی طراحی می شوند و در بسیاری از حوزه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

نیروی محرکه کانوایرها از طریق بخش محرک این دستگاه ها یعنی الکتروموتور و گیربکس تأمین می شود که عملکرد و کارایی آنها تأثیر زیادی بر کیفیت اجرایی نوار نقاله دارد. با استفاده از نوار نقاله می توان انواع مواد در ابعاد و اوزان مختلف را به صورت مستقیم، افقی و یا در سطوح شیب دار جابجا کرد. خطاهای انسانی به وجود آمده در فرایندهای کاری در برخی مواقع می توانند دردسرساز باشند که با استفاده از کانوایرها می توان احتمال وقوع این خطاها را به حداقل رساند.

مقاله پیشنهادی:  نوار نقاله در کردستان

معرفی نوار نقاله در اصفهان

انواع کانوایر در اصفهان

از انواع نوار نقاله در اصفهان می توان به نوار نقاله بارگیری، نوار نقاله شیب دار، نوار نقاله غلتکی، نوار نقاله پیاله ای، نوار نقاله آکاردئونی، نوار نقاله سنگ شکن، نوار نقاله انعطاف پذیر، نوار نقاله زنجیری، نوار نقاله ناودانی، نوار نقاله فرودگاهی، نوار نقاله تونلی، نوار نقاله هیدرولیکی، نوار نقاله حلزونی، نوار نقاله استاکر، نوار نقاله بازیافت زباله، نوار نقاله ثابت، نوار نقاله تسمه ای، نوار نقاله زنجیری موتور سیکلت، نوار نقاله اسپیرال و نوار نقاله دستچین اشاره کرد که با توجه به شرایط و نیاز کاری می توان از آنها استفاده کرد.

اجزای تشکیل دهنده کانوایر در خرید نوار نقاله در اصفهان

در طراحی و ساخت نوار نقاله در اصفهان از اجزا و بخش های مختلفی استفاده شده است که از اصلی ترین آنها می توان به بخش تسمه، بخش محرک دستگاه، غلتک ها، رولیک ها، بدنه یا شاسی و واحد کنترلی کانوایر اشاره کرد. تسمه ها از بخش های مهم نوار نقاله بوده که جنس آن بسته به نوع این دستگاه می تواند فلزی یا لاستیکی باشد. بخش محرک کانوایر نیز شامل الکتروموتور و گیربکس بوده که با توجه به نیاز کاری کانوایر در انواع و مدل های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند.

غلتک ها یا بخش درام نوار نقاله قطعات استوانه ای شکل هستند که در دو طرف نوار نقاله نصب می شوند و بخش تسمه نوار نقاله به صورت یک حلقه بر روی آنها قرار می گیرد. رولیک ها نیز از دیگر بخش های تشکیل دهنده کانوایرها هستند که با حرکت چرخشی خود به تسهیل حرکت مواد و کالاها کمک زیادی می کنند. از واحد کنترلی کانوایر نیز برای کنترل فرایند کاری دستگاه استفاده می شود. کل مجموعه و قطعات مورد استفاده در ساخت نوار نقاله بر روی یک بخش مقاوم با عنوان شاسی سوار می شوند.

مقاله پیشنهادی:  آموزش ساخت نوار نقاله

مزایای کانوایر در اصفهان

از مزایای بسیار این دستگاه ها که باعث استقبال گسترده خریداران از خرید نوار نقاله در اصفهان شده است می توان به نقش این تجهیزات در تسریع فرایند جابجایی و انتقال مواد و صرفه جویی در زمان اجرایی فرایند کاری اشاره کرد. همچنین این دستگاه ها باعث افزایش راندمان و بازدهی کاری و صرفه جویی در هزینه ها می شوند. در کار با نوار نقاله ها نیازی به بکارگیری نیروی انسانی بالا نیست و همین امر نیز با کاهش خطای انسانی در فرایند کاری و افزایش ایمنی سیستم اجرایی همراه خواهد بود.

مزایای کانوایر در اصفهان

کاربردهای نوار نقاله در اصفهان

از نوار نقاله ها در بسیاری از زمینه های کاری استفاده می شود که از جمله آنها می توان به استفاده از این دستگاه ها در جابجایی و انتقال مواد و کالاها در صنایع کشاورزی، مواد غذایی، دارویی و غیره اشاره کرد. کاربرد دیگر نوار نقاله ها در فروشگاه ها، فرودگاه ها و نانوایی ها بوده که از اهمیت بالایی در این حوزه ها برخوردار هستند. همچنین از این دستگاه ها در انبارها، خطوط تولید، خطوط انتقال، پست خانه ها، معادن، بازیافت زباله و غیره نیز استفاده می شود.

نکات مهم در انتخاب و خرید نوار نقاله در اصفهان، کاشان، خمینی شهر، نجف آباد و شاهین شهر 

قبل از خرید نوار نقاله در اصفهان لازم است به یک سری نکات و فاکتورها توجه شود تا یک محصول با کیفیت و با عملکرد بالا خریداری گردد. اولین فاکتور مهم در خرید این تجهیزات نوع و مدل آنها بوده که لازم است متناسب با نیاز کاری انتخاب شود. هر کدام از مدل های زنجیری، تسمه ای، غلتکی و غیره نوار نقاله به دلیل نوع طراحی و ساختاری که دارند برای شرایط کاری خاصی مناسب هستند.

فاکتور دوم عرض نوار نقاله و ظرفیت آن بوده که می بایست بر اساس شرایط کاری انتخاب شود. برای شرایط کاری سنگین که نیاز به جابجایی و انتقال حجم بالایی از مواد بوده نیاز است از کانوایرهای با ابعاد و ظرفیت بالا استفاده شود. از آن جایی که نوع متریال بکار رفته در ساخت نوار نقاله و کیفیت ساخت اجزای آن تأثیر زیادی بر کارایی و دوام این دستگاه ها دارد در هنگام خرید نوار نقاله در اصفهان لازم است به این فاکتورها نیز توجه شود. نکته آخر توجه به برند و شرکت تولیدکننده نوار نقاله بوده که بر کارایی و دوام این دستگاه ها تأثیرگذار خواهد بود.

 

مقاله پیشنهادی:  محاسبه توان و گشتاور گیربکس

عوامل مؤثر بر قیمت کانوایر در اصفهان

از عوامل و فاکتورهای مؤثر بر قیمت نوار نقاله در اصفهان، کاشان، خمینی شهر، نجف آباد و شاهین شهر می توان نوع و مدل نوار نقاله، ابعاد دستگاه، ظرفیت آن، نوع متریال بکار رفته در طراحی نوار نقاله، کیفیت ساخت قطعات و برند سازنده آن اشاره کرد. هر مدل نوار نقاله به دلیل نوع طراحی و کاربری که دارد از قیمت ویژه ای برخوردار است.

از طرفی هر چه ابعاد نوار نقاله که شامل طول و عرض آن می شود بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. به همین دلیل نوار نقاله های با ابعاد و ظرفیت بالا با قیمت بیشتری عرضه می شوند که در هنگام خرید نوار نقاله در اصفهان لازم است به این مسئله توجه شود. از طرف دیگر هر چه کیفیت مواد بکار رفته در طراحی نوار نقاله بیشتر باشد دستگاه از استحکام و دوام بالاتری برخوردار بوده و قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. در آخر کانوایرهای عرضه شده توسط برندهای معتبر و محبوب به دلیل کیفیت و کارایی بالایی که دارند از قیمت بالایی نیز برخوردار هستند.

عوامل مؤثر بر قیمت کانوایر در اصفهان

خرید نوار نقاله در اصفهان، کاشان، خمینی شهر، نجف آباد و شاهین شهر   

چنان چه قصد خرید نوار نقاله در اصفهان را دارید بهتر است به فروشگاه های معتبر در این زمینه مراجعه کرده تا دستگاه مورد نظر خود را با اطمینان خاطر از کیفیت و اصالت آن خریداری نمایید. بر همین اساس ما فروشگاه ره آوران صنعت قومس را به شما معرفی می کنیم که با کیفیت ترین مدل های نوار نقاله را از بهترین برندها در اختیار خریداران قرار می دهد. کانوایرهای عرضه شده در این مرکز در کنار دوام و طول عمر بالا از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *