جستجو کردن
Close this search box.

تولید کننده تجهیزات انتقال مواد و تامین کننده انواع گیربکس های صنعتی با نسبت و توان متفاوت

نوار نقاله در خراسان جنوبی

نوار نقاله در خراسان جنوبی در انواع مختلفی عرضه می شود و در بسیاری از زمینه های کاری مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از نوار نقاله با افزایش راندمان کاری همراه بوده و باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود. همچنین با استفاده از این دستگاه ها می توان انواع مواد و کالاها را به طور دائم و بدون وقفه از یک نقطه به نقطه دیگر جابجا کرد. با توجه به نقش مهم نوار نقاله ها در بسیاری از حوزه های کاری، در این مقاله قصد داریم ضمن معرفی نوار نقاله ها به عملکرد این دستگاه ها، انواع آنها، مزایا و کاربردهای کانوایر، نکات مهم در انتخاب و خرید این دستگاه ها، قیمت و چگونگی خرید نوار نقاله در خراسان جنوبی بپردازیم.

معرفی نوار نقاله در خراسان جنوبی

نوار نقاله از تجهیزات کاربردی در حوزه انتقال مواد و کالاها بوده که از آن با عنوان کانوایر یا تسمه نقاله نیز یاد می شود. با کمک این دستگاه ها می توان مواد با ابعاد و وزن بالا را به آسانی و در کمترین زمان ممکن از یک نقطه به نقطه دیگر منتقل کرد. استفاده از این تجهیزات به افزایش راندمان کاری و صرفه جویی در هزینه های آن کمک زیادی می کند. نوار نقاله ها با توجه به طراحی و کاربری که دارند در انواع و مدل های مختلفی عرضه می شوند که می توان متناسب با نیاز و شرایط کاری از آنها استفاده کرد.

در ساخت نوار نقاله در خراسان جنوبی از اجزا و قطعات مختلفی استفاده شده است که از مهم ترین آنها می توان به الکتروموتور، تسمه، گیربکس، غلتک ها، رولیک ها، شاسی یا بدنه، سفت کن نوار و بخش کنترل کننده دستگاه اشاره کرد. توان و ظرفیت الکتروموتور و گیربکس به کار رفته در طراحی نوار نقاله تأثیر زیادی بر عملکرد و کارایی این دستگاه ها دارد که در هنگام خرید نوار نقاله در خراسان جنوبی لازم است بدان توجه شود. تسمه مورد استفاده در طراحی نوار نقاله با توجه به ساختار و کاربری دستگاه به دو صورت فلزی و پلاستیکی طراحی می شود. در آخر امکان جابجایی و انتقال مواد و کالاها با استفاده از کانوایر متناسب با شرایط کاری به صورت افقی و یا شیب دار وجود دارد.

مقاله پیشنهادی:  نوار نقاله چیست و چه کاربردی دارد؟

عملکرد نوار نقاله

نیروی محرکه نوار نقاله از طریق بخش محرک دستگاه که شامل الکتروموتور و گیربکس بوده تأمین می شود. با چرخش الکتروموتور گشتاور لازم جهت حرکت نوار نقاله فراهم می شود که این گشتاور پس از عبور از بخش گیربکس و کنترل آن به بخش درام دستگاه می رسد. گشتاور وارده بر این بخش باعث چرخش غلتک ها (غلتک محرک و متحرک) می شود که با حرکت این غلتک ها نیروی لازم جهت حرکت تسمه فراهم می گردد. رولیک ها نیز به فرایند حرکتی سیستم نوار نقاله و بهبود عملکرد آن کمک زیادی می کنند. در نهایت با حرکت تسمه مواد و کالاها از بخش مبدأ به بخش مقصد منتقل می شوند.

 

مزایای نوار نقاله در خرید نوار نقاله در خراسان جنوبی

در کار با نوار نقاله نیازی به استفاده از نیروی اجرایی با تعداد بالا نیست و همین موضوع باعث کاهش هزینه های اجرایی می شود. همچنین در کار با این تجهیزات خطای انسانی کاهش یافته و ایمنی سیستم و کاربران در حین کار افزایش می یابد. علاوه بر آن با استفاده از این دستگاه ها می توان یک فرایند کاری را به صورت مداوم و بدون وقفه انجام داد که این مسئله با افزایش راندمان کاری سیستم همراه خواهد بود. بعلاوه امکان استفاده از نوار نقاله در فضاهای کوچک وجود دارد و نیازی به اشغال فضای زیاد در کار با این دستگاه ها نیست. افزایش سرعت اجرایی و راندمان کاری از دیگر مزایای نوار نقاله است.

مزایای نوار نقاله در خرید نوار نقاله در خراسان جنوبی

کاربردهای نوار نقاله در خراسان جنوبی

از کانوایرها با توجه به نوع طراحی و کاربری که برای آنها در نظر گرفته شده است در بسیاری از زمینه های کاری استفاده می شود و کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارند. از نوار نقاله ها می توان در زمینه جابجایی و انتقال مواد در انبارها، سیستم های توزیع کالا، بخش تولید و مونتاژ کارخانه ها و غیره استفاده کرد. از دیگر کاربردهای نوار نقاله می توان به استفاده از آن در فروشگاه ها، فرودگاه ها، پست خانه ها، نانوایی ها و غیره اشاره کرد. همچنین این دستگاه ها از کاربرد گسترده ای در صنایع غذایی، دارویی، کشاورزی و معادن برخوردار هستند.

مقاله پیشنهادی:  نوار نقاله در سمنان

انواع کانوایر در خرید نوار نقاله در خراسان جنوبی

این دستگاه ها با توجه به نوع طرحی و کاربری که دارند در انواع و مدل های مختلفی عرضه می شوند که از پرکاربردترین آنها می توان به نوار نقاله بارگیری، نوار نقاله آکاردئونی، نوار نقاله هیدرولیکی، نوار نقاله زنجیری موتور سیکلت، نوار نقاله اسپیرال، نوار نقاله ثابت، نوار نقاله تلسکوپی، نوار نقاله زنجیری، نوار نقاله شیب دار، نوار نقاله غلتکی، نوار نقاله ناودانی، نوار نقاله پیاله ای، نوار نقاله تونلی، استاکر کانوایر، اسکرو کانوایر، نوار نقاله دستچین، نوار نقاله فرودگاهی، نوار نقاله تسمه ای، نوار نقاله بازیافت زباله و نوار نقاله سنگ شکن اشاره کرد.

نکات مهم در انتخاب و خرید نوار نقاله در بیرجند، قائن، طبس، فردوس و نهبندان

اگر قصد خرید نوار نقاله در خراسان جنوبی را دارید لازم است قبل از انتخاب این دستگاه ها به یک سری فاکتورها توجه کنید تا یک خرید مطمئن و مقرون به صرفه داشته باشید. فاکتور اول در خرید این تجهیزات توجه به نوع و مدل آنها بوده که لازم است بر اساس نیاز و شرایط کاری انتخاب شود. برخی کانوایرها به دلیل کاربری خاصی که دارند (کانوایر دستچین، پیاله ای و غیره) اغلب در زمینه های کاری خاص مورد استفاده قرار می گیرند که لازم است در خرید نوار نقاله در خراسان جنوبی به این موضوع توجه شود.

فاکتور مهم دیگر در انتخاب کانوایرها توجه به ظرفیت این دستگاه ها بوده که تأثیر زیادی بر کارایی و راندمان آنها خواهد داشت. نوار نقاله هایی که با ابعاد و ظرفیت بالا طراحی می شوند یک انتخاب مناسب برای شرایط کاری سنگین به شمار می روند. فاکتور سوم در انتخاب و خرید نوار نقاله در خراسان جنوبی توجه به کیفیت ساخت قطعات کانوایر و برند سازنده آن بوده که تأثیر زیادی بر عملکرد و طول عمر آنها خواهد داشت. کانوایرهایی که توسط برندهای معتبر و محبوب عرضه می شوند به دلیل کیفیت ساخت بالایی که دارند از راندمان و دوام بالایی برخوردار هستند.

مقاله پیشنهادی:  نوار نقاله در اردبیل

قیمت کانوایر در بیرجند، قائن، طبس، فردوس و نهبندان

قیمت نوار نقاله ها به عوامل و فاکتورهای مختلفی وابسته بوده که در ادامه این بخش به معرفی و بررسی آنها خواهیم پرداخت. مدل نوار نقاله از عوامل مؤثر بر قیمت این تجهیزات بوده که در هنگام انتخاب و خرید نوار نقاله در خراسان جنوبی لازم است بدان توجه شود. هر کدام از مدل های تسمه ای، زنجیری، غلتکی و غیره نوار نقاله به دلیل نوع طراحی و ساختاری که دارند از قیمت متفاوتی برخوردار هستند.

کیفیت ساخت قطعات نوار نقاله و نوع متریال بکار رفته در ساخت آنها از دیگر عوامل تأثیرگذار بر قیمت این دستگاه ها بوده که بر عملکرد و دوام آنها نیز تأثیرگذار خواهد بود. از آن جایی که برندها و شرکت های معتبر نوار نقاله هایی با کیفیت ساخت بالا را به بازار عرضه می کنند، این دستگاه ها از دوام و قیمت بالایی برخوردار هستند. ظرفیت نوار نقاله و ابعاد آن از دیگر عوامل تأثیرگذار بر قیمت این دستگاه ها بوده که در هنگام خرید نوار نقاله در خراسان جنوبی لازم است بدان توجه شود.

قیمت کانوایر در بیرجند، قائن، طبس، فردوس و نهبندان

خرید نوار نقاله در خراسان جنوبی

برای خرید مدل های مختلف نوار نقاله در بیرجند، قائن، طبس، فردوس و نهبندان می توانید این دستگاه ها را از فروشگاه های معتبر در این حوزه خریداری نمایید، بر همین اساس ما فروشگاه ره آوران صنعت قومس را به شما معرفی می کنیم که به روزترین مدل های نوار نقاله را با کیفیت و دوام بالا در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. کانوایرهای عرضه شده در این مرکز از بهترین  برندهای موجود در بازار بوده و از قیمت مناسبی برخوردار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *