جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

تولید کننده تجهیزات انتقال مواد و تامین کننده انواع گیربکس های صنعتی با نسبت و توان متفاوت

تسمه نقاله

تسمه نقاله در فارس

تسمه نقاله در فارس از کاربرد گسترده ای در صنایع برخوردار بوده و نقش مهمی در سیستم های انتقال مواد و کالاها دارد. این تجهیزات در انواع و مدل های مختلف و با ابعاد و اندازه های متنوع عرضه می شوند تا بتوان از آنها در شرایط کاری مختلف استفاده کرد. افزایش راندمان کاری، کاهش هزینه های اجرایی و افزایش ایمنی سیستم اجرایی و کارکنان از مزایای استفاده از تسمه نقاله در قالب نوار نقاله هاست. با توجه به نقش مهم این تسمه ها در صنایع مختلف و عملکرد مؤثر آنها در سیستم های انتقال، در این مقاله قصد داریم ضمن معرفی تسمه نقاله در فارس، به انواع این تسمه ها، کاربردهای آنها، نکات مهم در خرید این تجهیزات، عوامل مؤثر بر قیمت و خرید اینترنتی آنها بپردازیم که امیدواریم این مطالب مورد توجه و استفاده شما مخاطبان قرار گیرد.

معرفی تسمه نقاله

تسمه نقاله یا به طور کامل تر تسمه نوار نقاله از اجزای مهم در ساختار نوار نقاله یا کانوایر بوده که با حرکت خود زمینه را برای جابجایی و انتقال مواد و کالاها فراهم می کند. این تسمه ها به صورت نوارهای حلقه ای طراحی می شوند که بر روی غلتک های نوار نقاله قرار می گیرند. نیروی ناشی از الکتروموتور دستگاه با به چرخش درآوردن غلتک ها شرایط را برای حرکت تسمه نقاله فراهم می کند که این فرایند در نهایت منجر به جابجایی و انتقال مواد می شود.

تسمه نقاله ساختار لایه ای دارد و طراحی این لایه ها نیز به نوع کاربری تسمه بستگی خواهد داشت. لایه رویی تسمه معمولاً بر اساس شرایط کاری و نوع مواد حمل شونده طراحی می شود و لایه میانی آن نیز نقش مهمی در انعطاف پذیری و استحکام این تجهیزات دارد. تسمه نوار نقاله معمولاً از استحکام بالایی در برابر ضربه و سایش برخوردار بوده و در برابر خوردگی و حرارت نیز بسیار مقاوم است.

بیشتر بخوانید: تسمه نقاله در تهران

انواع تسمه نقاله در فارس

تقسیم بندی تسمه نقاله ها معمولاً بر اساس نوع مواد قابل حمل و ساختاری که دارند انجام می شود. این تجهیزات بر اساس جنس و ساختار به سه دسته تسمه پلی اورتان، تسمه لاستیک طبیعی و تسمه پی وی سی تقسیم بندی می شوند. کاربرد مدل پلی اورتان این تسمه ها در انتقال مواد نفتی و شیمیایی بوده و از تسمه های لاستیک طبیعی نیز در جابجایی و انتقال مواد نوک تیز، مواد معدنی، گچ، سیمان، چوب و غیره استفاده می شود.

از موارد استفاده از تسمه پی وی سی (PVC) می توان به استفاده از آن در صنایع غذایی و دارویی و به منظور جابجایی مواد خوراکی و بهداشتی اشاره کرد. همچنین این تسمه ها از نظر نوع مواد حمل شونده به دو دسته تسمه حمل مواد بالک و تسمه حمل مواد عمومی تقسیم بندی می شوند. مواد بالک در واقع مواد فله ای با ساختار ویژه ای هستند که برای جابجایی آنها نیاز به تسمه های خاصی بوده که از جمله این مواد می توان به سنگ معدن، زغال سنگ، شن و ماسه، غلات، آرد و غیره اشاره کرد.

تسمه نقاله

کاربردهای تسمه نقاله در فارس

تسمه نقاله در فارس به دلیل طراحی و کاربری ویژه ای که دارند در بسیاری از حوزه های کاری مورد استفاده قرار می گیرند که از جمله آنها می توان به استفاده از این تجهیزات در مراکز خرید، فروشگاه های زنجیره ای و حتی فرودگاه ها اشاره کرد. علاوه بر آن از تسمه نقاله ها به دلیل کارایی بالایی که دارند می توان در صنایع بزرگ و کوچک نیز استفاده کرد که از جمله آنها می توان به صنایع غذایی، دارویی، شیمیایی و غیره اشاره کرد. از دیگر کاربردهای تسمه نقاله می توان به استفاده از این تجهیزات در پله های برقی و همچنین در سیستم های انتقال به منظور جابجایی اسکی بازاران در مسیرهای شیب دار اشاره کرد. بعلاوه تسمه نقاله ها به گونه ای طراحی شده اند که از آنها می توان برای جابجایی مواد با ساختار نامنظم نیز استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: تسمه نقاله در گلستان 

نکات مهم در خرید تسمه نقاله در فارس

توجه به یک سری نکات و فاکتورها قبل از خرید نوار نقاله باعث می شود تا یک محصول کاربردی و با کیفیت لازم خریداری گردد که در این بخش به معرفی چند مورد از آنها خواهیم پرداخت. اولین نکته در خرید تسمه نقاله در فارس توجه به نوع متریال بکار رفته در طراحی این تسمه ها و کیفیت ساخت آنها بوده که بر کارایی و طول عمر این تجهیزات تأثیرگذار خواهد بود. نکته بعدی در خرید این تسمه ها توجه به برند سازنده آنها بوده که تأثیر زیادی بر دوام و طول عمر آنها دارد. تسمه نقاله هایی که توسط برندهای معتبر و نام آشنا عرضه می شوند به دلیل کیفیت ساخت بالایی که دارند از قیمت بالایی نیز برخوردار هستند.

از دیگر نکات مهم در خرید تسمه نقاله در فارس توجه به میزان انعطاف پذیری تسمه و مقاومت کششی آن بوده که لازم است بدان توجه ویژه ای شود. چنان چه قصد استفاده از تسمه برای شرایط کاری سخت و سنگین را دارید بهتر است از تسمه های با مقاومت کششی بالا استفاده نمایید. علاوه بر این مواد در هنگام خرید این تجهیزات لازم است به ابعاد و ضخامت آنها توجه شود و این پارامترها بر اساس نیاز کاری انتخاب گردند. در آخر نوع و مدل تسمه نقاله و تناسب آن با شرایط کاری از دیگر نکات مهم در تهیه و خرید این تجهیزات است.

قیمت تسمه نقاله در شیراز، مرودشت، جهرم، فسا و کازرون

قیمت تسمه نقاله در فارس متغیر بوده و به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که لازم است قبل از تهیه تسمه نقاله به این فاکتورها توجه شود. اولین فاکتور مؤثر بر قیمت تسمه نقاله نوع و مدل این تجهیزات بوده که هر کدام از آنها از طراحی و ساختار خاصی برخوردار هستند. به عنوان مثال قیمت تسمه نقاله پی وی سی (PVC) با توجه به ساختار و کاربری که دارد متفاوت از قیمت تسمه نقاله پلی اورتان خواهد بود. فاکتور مؤثر دیگر بر قیمت این تجهیزات ابعاد و ضخامت آنها بوده که تأثیر زیادی بر ظرفیت و کارایی آنها دارد. هر چه ابعاد و ضخامت تسمه نقاله بیشتر باشد قیمت تمام شده آن نیز بالاتر خواهد بود.

از دیگر فاکتورهای مؤثر بر قیمت تسمه نقاله در فارس می توان به برند سازنده این تجهیزات اشاره کرد که تأثیر زیادی بر عملکرد و دوام آنها دارد. تسمه نقاله هایی که توسط برندهای معتبر و محبوب عرضه می شوند به دلیل کیفیت ساخت بالایی که دارند از قیمت بالایی نیز برخوردار هستند. علاوه بر این مواد نوع متریال بکار رفته در ساخت تسمه نقاله نیز می تواند بر کارایی، دوام و قیمت آن نیز تأثیرگذار باشد. در آخر نباید از نقش فروشنده ها بر قیمت تمام شده این تسمه ها غافل شد.

بیشتر بخوانید: تسمه نقاله در اصفهان

تسمه نقاله

خرید اینترنتی تسمه نقاله در شیراز، مرودشت، جهرم، فسا و کازرون

این روزها امکان خرید اینترنتی مدل های مختلف تسمه نقاله در فارس وجود دارد و خریداران از طریق فروشگاه های اینترنتی می توانند محصول مورد نظر خود را به آسانی و با صرف زمان و هزینه پایین خریداری نمایند. در روش خرید اینترنتی نیازی به مراجعه حضوری به مراکز عرضه این تجهیزات نیست و همین امر نیز باعث صرفه جویی در زمان و هزینه های خریداران می شود.

بعلاوه در این روش امکان مشاهده و سفارش انواع تسمه نقاله به صورت ۲۴ ساعته و در تمام روزهای هفته از طریق سایت های فروش وجود دارد. نکته بسیار مهم در خرید اینترنتی تسمه نقاله در فارس انتخاب فروشگاه های معتبر در این زمینه بوده که ما فروشگاه ره آوران صنعت قومس را به شما معرفی می کنیم که از معتبرترین فروشگاه های عرضه این تجهیزات است. شما از طریق این مرکز می توانید انواع تسمه نقاله را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه و خریداری نمایید.

مقالات پیشنهادی:

نوار نقاله در معدن 

توزین نوار نقاله

راهنمای خرید نوار نقاله

موتور نوار نقاله

آموزش تنظیم نوار نقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *