جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

تولید کننده تجهیزات انتقال مواد و تامین کننده انواع گیربکس های صنعتی با نسبت و توان متفاوت

نوار نقاله در گیلان

نوار نقاله در گیلان نقش اساسی در فرایند جابجایی و انتقال مواد در بسیاری از حوزه های کاری دارد و به افزایش راندمان کاری و توسعه هر چه بهتر آنها کمک زیادی می کند. با کمک این دستگاه ها می توان انواع مواد (تکی یا فله ای) را به صورت مداوم و بدون وقفه جابجا و حمل نمود.

همچنین کار با این دستگاه باعث کاهش خطای انسانی در فرایند کاری و افزایش ایمنی سیستم اجرایی می شود. با توجه به استقبال بالای کاربران در استفاده از این تجهیزات در بسیاری از حوزه های کاری، در این مطلب قصد داریم ضمن معرفی نوار نقاله ها به انواع این دستگاه ها، مزایا، کاربردها و نحوه عملکرد آنها بپردازیم و در ادامه به نکات مهم در انتخاب و خرید این دستگاه ها، عوامل مؤثر بر قیمت و نحوه خرید نوار نقاله در گیلان اشاره کنیم.

 

نوار نقاله در گیلان  

نوار نقاله که با عنوان کانوایر یا تسمه نقاله نیز شناخته می شود از دستگاه ها کاربردی و رایج در زمینه جابجایی و حمل مواد فله ای و بسته بندی شده بوده که به منظور جابجایی انواع اجسام و کالاها با ابعاد و اوزان متفاوت نیز مورد استفاده قرار می گیرد. امکان جابجایی و انتقال مواد با استفاده از این تجهیزات بسته به شرایط کاری به صورت افقی و شیب دار وجود دارد که همین مسئله به بهبود عملکرد این دستگاه ها در شرایط کاری مختلف کمک زیادی می کند.

در صورتی که در یک فرایند کاری نیاز به انتقال و جابجایی پیوسته مواد و کالاها به صورت دائم و بدون وقفه باشد نوار نقاله ها می توانند بهترین انتخاب برای این زمینه های کاری باشند. در طراحی کانوایرها از اجزا و بخش های مختلفی استفاده شده است که از جمله آنها می توان به بخش تسمه، غلتک ها، الکتروموتور، گیربکس، شاسی، رولیک ها، سفت کن نوار و غیره اشاره کرد. کیفیت ساخت و جنس این قطعات تأثیر زیادی بر عملکرد نوار نقاله در فرایندهای کاری مختلف دارد که در هنگام خرید نوار نقاله در گیلان لازم است به این موارد توجه ویژه شود.

وب سایت wikipedia درباره پیدایش نوار نقاله ها گفته؛ در سال ۱۸۹۲، توماس رابینز اقدام به اختراع مجموعه‌ای از محصولات کرد که منجر به توسعه و استفاده تسمه نقاله در معادن برای جا به جایی مواد معدنی از قبیل: زغال‌سنگ، سنگ معدن و … شد.

 

مقاله پیشنهادی:  نوار نقاله در هرمزگان

انواع کانوایر در خرید نوار نقاله در گیلان

از انواع و مدل های متداول و پرکاربرد کانوایر در زمینه های مختلف کاری می توان به کانوایر غلتکی، استاکر کانوایر، کانوایر بازیافت زباله، کانوایر دستچین، کانوایر هیدرولیکی، کانوایر اسپیرال، کانوایر زنجیری موتور سیکلت، کانوایر ثابت، کانوایر تسمه ای، کانوایر انعطاف پذیر، کانوایر بارگیری، کانوایر ناودانی، کانوایر شیب دار، کانوایر زنجیری، کانوایر فرودگاهی، کانوایر تونلی، کانوایر آکاردئونی، کانوایر پیاله ای، کانوایر حلزونی و کانوایر سنگ شکن اشاره کرد که هر کدام از آنها از ساختار و طراحی ویژه ای برخوردار هستند.

انواع کانوایر در خرید نوار نقاله در گیلان

مزایای نوار نقاله در گیلان

این دستگاه ها به دلیل نوع طراحی و کاربری که دارند از ویژگی ها و مزایای بسیاری برخوردار هستند که باعث می شود بسیاری از افراد به خرید نوار نقاله در گیلان روی آورند. در ابتدا لازم به ذکر است که کار با این دستگاه ها با افزایش سرعت اجرایی و راندمان کاری سیستم اجرایی همراه خواهد بود. همچنین در کار با این دستگاه ها دیگر نیازی به بکارگیری تعداد زیادی نیروی اجرایی نیست و همین موضوع باعث صرفه جویی در هزینه های اجرایی می شود. کاهش فضای کار مورد نیاز مزیت دیگر استفاده از کانوایر بوده که این ویژگی در برخی شرایط کاری از اهمیت بالایی برخوردار است. از دیگر مزایای استفاده از نوار نقاله می توان به کاهش خطای انسانی و افزایش ایمنی سیستم اجرایی و کارکنان آن اشاره کرد.

کاربردهای کانوایر در خرید نوار نقاله در گیلان

از کاربرد گسترده کانوایرها در بسیاری از زمینه های کاری به ویژه در صنایع مختلف می توان به استفاده از آنها در فرایند جابجایی و انتقال انواع مواد، کالاها و اجناس در فروشگاه ها، پست خانه ها، فرودگاه ها، کارگاه های تولیدی، انبارها، بخش تولید و مونتاژ کارخانه ها، نانوایی ها، صنایع غذایی، کشاورزی، دارویی، معادن و غیره اشاره کرد. همچنین استفاده از بالابر کاسه ای نیز می تواند در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار گیرد.

در سال “1991 “جامعه فرانسه REA” طولانی‌ترین سامانه انتقال از طریق نوار نقاله را به طول ۱۳٫۸ کیلومتر ایجاد کرد.

 

مقاله پیشنهادی:  نوار نقاله در تهران

نحوه عملکرد نوار نقاله (تسمه نقاله)

در رابطه با عملکرد نوار نقاله ها می توان گفت که نیروی محرکه مورد نیاز این تجهیزات که همان گشتاور بوده از طریق بخش محرک دستگاه یا به عبارت دیگر بخش الکتروموتور و گیربکس تأمین می شود. با استارت الکتروموتور، گشتاور مورد نیاز جهت حرکت دستگاه پس از عبور از بخش گیربکس به بخش درام یا غلتک ها می رسد. با حرکت بخش درام و چرخش غلتک ها، نیروی لازم جهت حرکت نوار یا تسمه فراهم می شود.

در نهایت با حرکت تسمه تمام مواد و کالاهایی که در بخش ورودی دستگاه بر ری تسمه قرار گرفته اند به بخش خروجی آن منتقل می شوند. همچنین از طریق بخش گیربکس نوار نقاله می توان گشتاور خروجی و سرعت حرکت تسمه را متناسب با نیاز کاری تغییر داد. در برخی کانوایرها از بخشی با عنوان کنترل کننده نوار نقاله استفاده می شود که با کنترل فرایند اجرایی این دستگاه ها به بهبود عملکرد آنها کمک زیادی می کنند.

نکات مهم در انتخاب و خرید نوار رشت، بندر انزلی، لاهیجان، لنگرود و تالش

قبل از خرید کانوایر در رشت، بندر انزلی، لاهیجان، لنگرود، تالش و دیگر شهرها بهتر است به یک سری نکات و فاکتورها توجه شود که در این بخش به بررسی آنها می پردازیم. نکته اول در خرید نوار نقاله در گیلان توجه به مدل دستگاه بوده که لازم است مطابق با نیاز کاری انتخاب شود. در برخی حوزه های کاری از مدل های خاصی از نوار نقاله استفاده می شود که استفاده از دیگر مدل ها ممکن است جوابگوی نیاز کاری نباشد.

نکته دوم در انتخاب و خرید نوار نقاله در گیلان توجه به برند سازنده این دستگاه ها بوده که تأثیر زیادی بر عملکرد و دوام آنها خواهد داشت. کانوایرهایی که توسط برندهای محبوب و نام آشنا عرضه می شوند به دلیل کیفیت ساخت بالایی که دارند از کارایی و دوام بالایی نیز برخوردار هستند. نکته بعدی در خرید این دستگاه ها توجه به ابعاد آنها بوده که تأثیر زیادی بر روند کاری نوار نقاله در شرایط کاری مختلف دارد. از دستگاه های با ابعاد و ظرفیت بالا می توان در شرایط کاری سنگین استفاده کرد. نکته آخر در خرید نوار نقاله در گیلان توجه به نوع متریال بکار رفته در ساخت آنها بوده که تأثیر زیادی بر دوام و طول عمر این دستگاه ها دارد.

مقاله پیشنهادی:  تسمه نقاله نسوز یا ضد حرارت چیست؟

نکات مهم در انتخاب و خرید نوار رشت، بندر انزلی، لاهیجان، لنگرود و تالش

قیمت نوار نقاله در گیلان در رشت، بندر انزلی، لاهیجان، لنگرود و تالش

نوع و مدل نوار نقاله، ابعاد و ظرفیت دستگاه، برند سازنده آن، نوع متریال بکار رفته در ساخت بخش های مختلف نوار نقاله و کیفیت ساخت قطعات آن از جمله فاکتورهایی است که می توانند بر قیمت کانوایر تأثیرگذار باشند. مدل های مختلف نوار نقاله به دلیل طراحی، ساختار و کاربری متفاوتی که دارند از قیمت متفاوتی نیز برخوردار هستند.

ابعاد و ظرفیت نوار نقاله ها متفاوت بوده و هر کدام از آنها برای شرایط کاری خاصی طراحی شده اند که در هنگام خرید نوار نقاله در گیلان لازم است بدان توجه شود. کانوایرهایی که توسط برندهای معتبر و نام آشنا عرضه می شوند به دلیل کیفیت ساخت و دوام بالایی که دارند از قیمت بالایی نیز برخوردار هستند. علاوه بر آن استفاده از مواد مرغوب در ساخت اجزای نوار نقاله باعث افزایش کارایی و دوام این دستگاه ها و در نهایت قیمت تمام شده آنها می شود. در آخر نباید از نقش فروشنده ها بر قیمت تمام شده این تجهیزات غافل شد.

خرید نوار نقاله در گیلان

چنان چه ساکن گیلان هستید و قصد خرید نوار نقاله در گیلان را دارید می توانید این دستگاه ها را از فروشگاه های معتبر در این زمینه خریداری نمایید که ما  فروشگاه ره آوران صنعت قومس به شما معرفی می کنیم که متنوع ترین مدل های نوار نقاله را با تضمین کیفیت و اصالت کالا در اختیار خریداران قرار می دهد. کانوایرهای عرضه شده در این مرکز در کنار عملکرد و دوام بالا از قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *