جستجو کردن
Close this search box.

تولید کننده تجهیزات انتقال مواد و تامین کننده انواع گیربکس های صنعتی با نسبت و توان متفاوت

نوار نقاله در تهران

نوار نقاله در تهران عضوی جدانشدنی از سیستم های انتقال بوده که در بسیاری از حوزه های کاری به ویژه در صنایع نیز مورد استفاده قرار می گیرد. با کمک این تجهیزات می توان انواع مواد و کالاها را با ابعاد و ساختار مختلف به آسانی از یک مکان به مکان دیگر منتقل کرد. همچنین امکان جابجایی و انتقال مواد و اجسام سنگین با استفاده از نوار نقاله به صورت پیوسته و بدون وقفه نیز وجود دارد. با توجه به کاربرد گسترده این تجهیزات در بسیاری از حوزه های کاری، در این مطلب قصد داریم ضمن تعریف نوار نقاله ها به اجزای تشکیل دهنده آنها، انواع این دستگاه ها، نحوه عملکرد نوار نقاله، کاربردهای آن، نکات مهم در انتخاب این تجهیزات، عوامل مؤثر بر قیمت و چگونگی خرید نوار نقاله در تهران بپردازیم.

 

تعریف نوار نقاله

نوار نقاله از تجهیزات پرکاربرد در سیستم های انتقال بوده که در بسیاری از حوزه های کاری به ویژه در صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه در انواع و ظرفیت های مختلفی در دسترس بوده و با عنوان کانوایر و تسمه نقاله نیز شناخته می شود. با استفاده از نوار نقاله می توان انواع مواد (فله ای و غیره) و کالاها را با ابعاد و ساختار مختلف از یک نقطه به نقطه دیگر منتقل کرد. چنان چه نیاز به جابجایی مواد در راستای افقی و مستقیم باشد از کانوایرهای با طراحی افقی استفاده می شود و برای جابجایی و انتقال مواد در ارتفاع نیز می توان از کانوایرهای شیب دار استفاده کرد.

کار با نوار نقاله ها با افزایش سرعت اجرایی و بالا رفتن راندمان کاری سیستم های اجرایی همراه خواهد بود. همچنین در کار با این تجهیزات دیگر نیازی به استفاده از نیروهای اجرایی با تعداد بالا نیست که همین مسئله باعث کاهش خطای انسانی در فرایند اجرایی و کاهش هزینه ها نیز می شود. از آن جایی که کیفیت ساخت قطعات کانوایر تأثیر زیادی بر کارایی و دوام این دستگاه دارد در هنگام خرید نوار نقاله در تهران لازم است به این فاکتور توجه شود.

نوار نقاله به دلیل اینکه روشی سریع و ایمن برای جابجایی حجم زیادی از مواد ارائه میدهد، عضویی جدایی ناپذیر از انواع سیستم‌ها است.

اجزای سارنده کانوایر در خرید نوار نقاله در تهران

در طراحی نوار نقاله ها از قطعات و بخش های مختلفی استفاده شده است که از جمله آنها می توان به الکتروموتور، تسمه، غلتک ها، گیربکس، شاسی، رولیک ها، بخش کنترل کننده دستگاه، سفت کن نوار و غیره اشاره کرد. از الکتروموتورهای متداول در طراحی این دستگاه ها می توان به الکتروموتور کرانویل، آویز، شافت مستقیم و غیره اشاره کرد. همچنین در این تجهیزات از مدل های مختلف گیربکس مانند گیربکس خورشیدی، مخروطی، هلیکال و گیربکس حلزونی نیز استفاده می شود.

مقاله پیشنهادی:  نکات مهم در انتخاب نوار نقاله در صنایع غذایی

جنس تسمه های بکار رفته در طراحی کانوایرها بسته به مدل و طراحی آنها به صورت فلزی یا لاستیکی بوده که در ابعاد مختلفی طراحی می شوند. غلتک های مورد استفاده در ساخت کانوایرها با توجه به ساختار و عملکرد این دستگاه ها به صورت ساده یا روکش دار بوده که مدل روکش دار آنها نیز به دو صورت معمولی یا آجدار مورد استفاده قرار می گیرند. کل اجرای نوار نقاله بر روی بخشی با عنوان شاسی یا بدنه کانوایر سوار می شوند که از استحکام بالایی برخوردار است.

اجزای سارنده کانوایر در خرید نوار نقاله در تهران

عملکرد نوار نقاله چگونه است؟

در رابطه با عملکرد کانوایرها می توان گفت که نیرومحرکه این دستگاه ها از طریق بخش محرک آنها که شامل الکتروموتور و گیربکس بوده تأمین می شود. با استارت زدن الکتروموتور گشتاور لازم جهت چرخش غلتک ها فراهم می شود که این گشتاور نخست در بخش گیربکس دستگاه کنترل و تنظیم می شود. با انتقال گشتاور به غلتک محرک و در نهایت حرکت تسمه، شرایط برای جابجایی مواد و کالاها بر روی نوار نقاله فراهم می شود. همچنین از طریق بخش گیربکس کانوایر می توان سرعت خروجی نوار نقاله را متناسب با نیاز کاری تنظیم کرد. البته در این بین رولیک ها به دلیل طراحی خاصی که دارند به بهبود حرکت مواد و کالاها بر روی نوار نقاله کمک زیادی می کنند. اگر بدنبال رابرلاینینگ هستید می توانید مقاله معرفی شده را مطالعه کنید.

انواع کانوایر در خرید نوار نقاله در تهران

نوار نقاله ها با توجه به نوع طراحی، ساختار و کاربری که دارند در انواع و مدل های مختلفی در دسترس هستند که از جمله آنها می توان به نوار نقاله هیدرولیکی، نوار نقاله اسپیرال، نوار نقاله دستچین، نوار نقاله آکاردئونی، نوار نقاله مارپیچ، نوار نقاله تونلی، نوار نقاله ثابت، نوار نقاله غلتکی، نوار نقاله زنجیری، نوار نقاله زنجیری موتور سیکلت، نوار نقاله ناودانی، نوار نقاله بارگیری، نوار نقاله استاکر، نوار نقاله تسمه ای، نوار نقاله انعطاف پذیر، نوار نقاله پیاله ای، نوار نقاله فرودگاهی، نوار نقاله بازیافت زباله، نوار نقاله سنگ شکن و نوار نقاله شیب دار اشاره کرد.

مقاله پیشنهادی:  نوار نقاله در سمنان

کاربردهای نوار نقاله در تهران

از کاربرد گسترده نوار نقاله ها می توان به استفاده از آنها در صنایع غذایی، شیمیایی، دارویی، حوزه کشاورزی، معادن، سیمان و غیره اشاره کرد. همچنین این دستگاه ها به صورت متداول در بخش تولید و مونتاژ کارخانه ها، کارگاه ها و سایر حوزه های تولیدی مورد استفاده قرار می گیرند. از دیگر کاربردهای این تجهیزات می توان به استفاده از آنها در جابجایی و انتقال اشیا و کالاها در انبارها، پست خانه ها، فروشگاه ها، فرودگاه ها، نانوایی ها و غیره اشاره کرد.

نکات مهم در خرید نوار نقاله در تهران، قدس، شهریار، اسلامشهر و ملارد

اگر قصد خرید نوار نقاله در تهران و دیگر شهرها را دارید لازم است قبل از انتخاب این دستگاه ها به یک سری نکات توجه داشته باشید تا یک دستگاه کاربردی و با کیفیت را خریداری نمایید. اولین نکته در انتخاب این تجهیزات توجه به ظرفیت آنها بوده که لازم است بر اساس شرایط کاری مورد نظر انتخاب شود. چنان چه قصد استفاده از کانوایر برای شرایط کاری سنگین را دارید بهتر است از مدل های با ظرفیت بالا که در ابعاد بزرگتری عرضه می شوند استفاده نمایید.

نکته دوم در خرید نوار نقاله در کرج توجه به کیفیت ساخت قطعات این دستگاه و نوع مواد اولیه بکار رفته در ساخت آنها بوده که تأثیر زیادی بر کارایی و دوام آنها خواهد داشت. هر چه کیفیت ساخت قطعات کانوایر بالاتر باشد دستگاه از عملکرد بهتری برخوردار بوده و دوام بیشتری دارد. از دیگر نکات مهم در خرید نوار نقاله در کرج می توان به نوع و مدل این دستگاه ها (هیدرولیکی، غلتکی، تسمه ای، زنجیری و غیره) و برند تولیدکننده آنها اشاره کرد. دستگاه هایی که توسط برندهای معتبر عرضه می شوند در مقایسه با نمونه های مشابه از عملکرد مطلوب تر و دوام بیشتری برخوردار هستند. برای تهیه انواع درام نوار نقاله می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

مقاله پیشنهادی:  نوار نقاله در آذربایجان شرقی

نکات مهم در خرید نوار نقاله در تهران، قدس، شهریار، اسلامشهر و ملارد

عوامل مؤثر بر قیمت کانوایر در خرید نوار نقاله در تهران

برای آگاهی از  قیمت نوار نقاله در تهران، قدس، شهریار، اسلامشهر و ملارد می توانید با فروشندگان فعال در این حوزه ارتباط حاصل کنید و از قیمت روز این تجهیزات باخبر شوید. با این وجود یک سری فاکتور کلی وجود دارد که می تواند بر قیمت تمام شده نوار نقاله در تهران تأثیرگذار باشد که در این بخش به بررسی آنها می پردازیم. فاکتور اول نوع و مدل این دستگاه ها بوده که به دلیل طراحی و ساختار ویژه ای که دارند از قیمت متفاوتی برخوردار هستند.

فاکتور مؤثر دیگر بر قیمت این تجهیزات که در هنگام خرید نوار نقاله در تهران لازم است بدان توجه شود ابعاد و ظرفیت آنها بوده که باعث ایجاد تفاوت در قیمت نهایی آنها می شود. هر چه ظرفیت یک نوار نقاله بیشتر باشد و با ابعاد بزرگتری طراحی شود از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. از دیگر فاکتورهای مؤثر بر قیمت کانوایرها می توان به کیفیت ساخت قطعات این دستگاه ها و برند سازنده آنها اشاره کرد. کانوایرهایی که در طراحی آنها از مواد مرغوب و قطعات با کیفیت ساخت بالا استفاده شده است و توسط برندهای معتبر عرضه می شوند در مقایسه با نمونه های مشابه بیشتر است.

وب سایت lacconveyors در خصوص کاربرد نوار نقاله ها در سایت خود چنین نوشته که؛ تسمه نقاله را می توان در یک خط تولید استفاده کرد. کاربردهای سیستم نوار نقاله در تولید می تواند شامل استفاده در خط تولید خودرو، خط تولید کالاهای الکتریکی و خط تولید مواد غذایی برای مواد غذایی پخته شود.

خرید نوار نقاله در تهران، قدس، شهریار، اسلامشهر و ملارد

برای خرید نوار نقاله در تهران که از کیفیت و کارایی لازم برخوردار باشد لازم است به فروشگاه های معتبر در این زمینه مراجعه شود که در این بین ما فروشگاه ره آوران صنعت قومس را به شما معرفی می کنیم که با دوام ترین مدل های نوار نقاله را با قیمت مناسب در اختیار خریداران قرار می دهد. نوار نقاله های عرضه شده در این مرکز از بهترین برندهای موجود در بازار بوده که از عملکرد و کارایی بالایی برخوردار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *